Re: nowa mozilla - uwaga

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 00:55:26 MET

"Jerzy Michniewski" <michniewski_j_at_kielce.home.pl> nakombinował(a) coś
takiego:
> Rzeczywiście jest to wina flash'a. Nawet wyczytałem w newsach na
> os2.ru, że Innotek (z tego powodu?) robi wersję 5 dla Warpzilli,
> natomiast pod ns4.61 nie miałem takich numerów.

Ja miałem - pomogło zainstalowanie sdd, a raczej wymiana karty graficznej.
Brat co ma taką samą jak ja miałem to dalej AFAIR ma problem z
wyświetlaniem Flascha (pokazuje się coś na kształt negatywu)..

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl