Re: WarpVision - jak wrażenia?

Autor: Dominik Czechowski (Dominik.Czechowski_at_tpsa.pl)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 13:43:18 MET

On Tue, 27 Nov 2001 21:31:18, mw_at_pg.gda.pl (Marek Wojciechowski)
wrote:

> Jak dla mnie, to ona jest więcej niż zadowalająca :)

> ^^^^^^^^^^^
> Nie mam pojęcia co to za ustawienie. Nigdy tego nie widziałem.

Musisz otworzyć plik w Windows Media Player, zatrzymać film (stop),
następnie kliknąć Properties->DivX MPEG-4 ... ->Properties->CPU
Quality. Im wyższą jakość ustawisz tym lepszy obraz uzyskasz. Działa
poprawnie w wersji 3.11 alpha, natomiast w 3.1 ignoruje ustawienie. Od
tego momentu wszystkie filmy powinny korzystać z tego ustawienia.
Zobacz różnicę i oceń ponownie jakość obrazu bez antyaliasingu (czyli
tłumacząc najprościej łagodzenia przejść kolorów przy powiększaniu
obrazu - interpolacja pixeli)

pOSdrawiam,
Dominik Czechowski