Re: nowa mozilla - uwaga

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 30 Nov 2001 - 18:29:58 MET

On Fri, 30 Nov 2001 09:54:49 +0100 (MET), Leszek KUBRAK wrote:

>W README jest wyraźnie napisane, żeby NIE instalować na wersję poprzednią.
>Po czystej instalacji (na nowy katalog) preferencje działają bezproblemowo.

Tak tz przypuszcvzalem,z e nie przeczytalem readme. Za panike na liscie
przepraszam, acz od poczatku zaznaczalem, ze wgralem jedna na druga ;)

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My home OS/2 system uptime is: : 0d 21h 42m 21s 218ms (en).
Emergency mail: lwpiotr_at_tempac.fuw.edu.pl; lewhoo_at_dione.ids.pl