Re: Zoc i polskie robalki

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Wed 28 Nov 2001 - 14:17:23 MET

On Wed, 28 Nov 2001 12:58:34, Adam =?ISO-8859-2?Q?P=B3aszczyca?=
<_555_at_irc.pl> wrote:

> Którym? Mówisz o polfontach mego autorstwa? Niestety, nie działa :(

Nie :)
Zapewne chodzi o program autora DragText-a (Rich Walsh) do zmiany CP
używanej przez dowolną działającą aplikację. Pojawił się kilka dni
temu na hobbesie. Niestety nie pamiętam jak się nazywa.

A co do ZOC-a to dawno go nie używałem, bo płatny. Ale o ile pamiętam,
to pliterki konfigurowało się tam dosyć łatwo przez jakieś opcje w
parametrach sesji.

Marek