Re: Dyski

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 28 Nov 2001 - 09:54:16 MET

Marek Wojciechowski wrote:

> Po fix15 nie powinno ich być, ale z reguły dobrze jest podmienić
> ibm1s506 na danis506.

niezupelnie. po piersze aby bootowac system z dowolnego miejsca
HDD >8GB, to bios musi miec odpowiednie funkcje. po drugie, system
musi umiec z tych funkcji skorzystac. niestety do wersji warp4
(do ecs pewnie tez) os/2 nie potrafi skorzystac z nowych funkcji bios.
efekt? dysk startowy musi w CALOSCI miescic sie w poczatkowym 8GB
obszarze dysku. na pozostalym wolnym placu mozna spokojnie zalozuc
druga, wielka partycje.