Dyski

Autor: Rimwid Rataj (nazgul_at_alfar.com.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 18:18:40 MET

Wlasnie bede upgradowal swoja machine, tzn. prawie wszystko w niej
zmienial, oczywiscie poza systemem :-)
Mam wiec pare pytanek (z gory przepraszam za lamerstwo) :

Po pierwsze - dysponuje warpem w wersji 4.0 UK i mam fixy 15 english i
device driver 2. Czy cos jeszcze musze (lub warto) zafiksowac, zeby
chodzilo w zestawie typu procek c.a. 1000 mega, pamiec 512, dysk - patrz
ponizej.

- czy sa jakies znane problemy, jezeli dyskiem startowym ma byc fizyczny
naped ok 40 giga ? Musze na nim miec niestety i winde (bo mi sie nie
udalo jak na razie sklonic skanera do pracy pod osem), wiec sie nie
obejdzie bez boot managera.

- planuje kupic jakis naped DVD. Czy ktos moze cos polecic szczegolnie w
kontekscie dzialania pod osem ? (no, i zeby nie kosztowal kokosow)

Przy okazji pytanie dodatkowe : czy sa jeszcze dostepne niezle plyty
glowne do obudowy AT, zeby dalo sie na nich zalozyc procek jak na
wstepie (nie mam na mysli pentiuma IV) i najlepiej moduly DIMM ?

Pozdrawiam
Rimwidas