To już kiedyś było

Autor: Dominik Czechowski (Dominik.Czechowski_at_tpsa.pl)
Data: Tue 20 Nov 2001 - 17:01:41 MET

Witam wszystkich!

Czy ktoś wie o co chodzi systemowi gdy wypisuje brednie w rodzaju:

"OS/2 is unable to operate your hard disk or diskette drive.
The system is stopped. Correct the preceeding error and restart the
system."

Pojawia mi się to gdy próbuję wystartować system z CD, ale pamiętam,
że ten komunikat pojawił się chyba po którymś fixie i dotyczył również
startu z dyskietek. Wiem, że coś trzeba było uaktualnić, ale nie
pamiętam co. Próbowałem już danis506 zamiast ibm1s505 i nic. Cały
problem wziął się z tego, że zachciało mi się zrobić sobie odświeżoną
wersję instalki OSa (z UpdateCD).

System po fixie 15 us, płytkę bootującą robiłem z UpdCD dla
następujących wersji fixów/update:

Fixpak: Type: Directory:
-------------------------------
XR_D002 Driver E:\UPDCD\FIXES\DDPAK_XR_D002
XR_M015 OS/2 E:\UPDCD\FIXES\FIX15
IP08414 PEER E:\UPDCD\FIXES\IP08414
UN_0980 TCP/IP E:\UPDCD\FIXES\UN_0980
WR08621 MPTS E:\UPDCD\FIXES\WR_08621
2.12 NWREQ E:\UPDCD\FIXES\NW212
Printer Driver E:\UPDCD\FIXES\PRINTERS

Update: Type: Directory:
XR03100 FI E:\UPDCD\UPDATES\FI125
XR04009 JAVA E:\UPDCD\UPDATES\JAVA
XRO0461 Netscape E:\UPDCD\UPDATES\NS461

Wszystko zrobiło się OK, potem wygenerowałem image dyskietki 2,88 MB
(bootującej) i ręsztę już znacie.

POMÓŻCIE !!!!!!

pOSdrawiam,

Dominik Czechowski