Gorąco polecam: Multizilla i "Tab StartUp Groups"

Autor: Piotr Oniszczuk (wolodzia_at_kki.net.pl)
Data: Tue 13 Nov 2001 - 20:28:33 MET

Czołgiem wszystkim....

Bardzo polecam wszystkim Multizillę do Mozilli.
Multizilla (napisana w XUL) GENIALNIE rozszerza i tak już qll feature
Mozilli - "Tabbed browser".
Do napisanisania tego posta skłoniły mnie pytania kumpla - jak odpalić
Multizillę pod Mozillą.

Info o Multizilli jest pod "http://multizilla.mozdev.org/index.html".

Jako że spędziłem trochę czasu nad problemem, pomyślałem że warto
chyba pomóc innym - instalacja Multizilli nie jest trywialna....

A więc:
Podstawowe info o instalacji jest w FAQ na site Multizilli.

Co trzeba wiedzieć, a czego nie ma w FAQ:

1. Mozilla musi być 0.9.5 Milestone (żadnych "nocnych bildów" !!!!)

2. Multizilla - najlepiej 1.11.03a (jest do ściągnięcia z site
Multizilli jako update do oficjalnej Multizilli - u mnie ta wersja
chodzi malinowo !!!!!).

3. Jak odpalić "TabStartUp groups" (to jest qll feature Multizilli,
zaś beż żadnej dokumentacji).
-zrób backup swoich bookmarków
-daj copy .\chrome\bookmarks.html do katalogu gdzie były oryginalne
gookmarki
-odpal "Manage bookmarks"
-daj "File/import boomarks" i zaimportuj stare bookmarki
-teraz w "Mulizilla Tab Groups" daj rename wybranego katalogu i dodaj
tam via copy/paste wybrane bookmarki
-zamknij okno "Manage bookmarks"
-ponownie odpal Mozillę z Multizillą (tak aby była choć jedna zakładka
Multizilli)
-teraz jak dasz RMB na dowolnej zakładce Multizilli, dalej "Tab
Startup Groups"/"Tab Startup Groups"/dalej utworzony folder / dalej
dowolny bookmark w folderze- voila - it works !!!!
-Efekt: Mozilla powinna automagicznie załadować w tle wszystkie
bookmarki folderu w osobnych zakładkach.

Jak dla mnie - bomba !!!

Rozgryzienie problemu zabrało mi 1 tydzień - ale "Startup groups" są
naprawdę QLL.

--
cYa, 3.14iotr/2
Dobry programista wiesza się z programem....