Re: czestotliwosc karty

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Mon 12 Nov 2001 - 23:30:31 MET

On Mon, 12 Nov 2001 09:44:12, "Marcin Pawlak" <pawlak_m_at_yahoo.com>
wrote:

> Czy szanowne grono jest w stanie odpowiedziec mi na pytanie
> czy jest mozliwosc zmiany (w warpie 3) czestotliwosci odswiezania karty
> graficznej. ? np na 640x480x75hz ?, czy 640x480x80hz itp.
> nadmieniam iz mam ATI mach64v2 i dosc nowe sterowniki z hobbesa niestety ne
> ma tam ustawien do czestotliwosci a os sam przyjmuje domyslne.

Oj, lata całe tego nie robiłem (od dłższego czasu używam SDD), ale
jeśli dobrze pamiętam to za częstotliwości odświeżania, które
wybierasz sobie na zakładce "Screen" obiektu "System" odpowiada plik
x:\os2\svgadata.pmi
Ten plik z kolei jest generowany poleceniem "svga on" czy może "svga
monitor" uruchomionym w sesji pełnoekranowej.
Z drugiej strony, to wszystko powinno być zrobione automatycznie
podczas instalacji sterownków do karty graficznej.

Marek