uwaga dla uzywaczy dvips

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sun 11 Nov 2001 - 21:32:39 MET

Ile ja sie nameczylem, zeby umiescic plik graficzny eps poprzez TeXa w ps'ie. A
historia jest nastepujaca:

Zrobilem plik teksowy, zrobilem z niego dvi i zrobilem ps - poszlo gladko. Laduje do
ghostview - wywala jakis dziwny blad. Poszperalem po jakis dokumentcjach itp. ale
nic... W koncu postanowilem sciagnac nowego ghostscripta, ktory jest na hobbesie.
Oczywiscie ghostbview, ktory moze z nowego gs korzystac jest zupelni gdzie indziej, a
tamten ftp byl nieczynny. W koncu sie dopchalem

Laduje plik, miga mi obrazek, po czym ghostview wywal blad. Przyjzalem sie bledowi,
powywalalem jakies linijki z ps'a, ale to nie poskutkowalo. Wkoncu postanowilem
prekonwertowac grafike eps na inny format, wlaczylem pmview (ktorym wczesniej
konwertowalem na epsa), probuje wladowac epsa, a ten twierdzi, ze zly plik... No to
wzialem jakas stara bitmape, przekonwertowalem na eps i skompilowalem texem i
dvipsem do psa. Ghostview wyswieltlil pieknie. Costam zmodyfikowalem - chyba
skalowanie a ghostview znowu wywala blad...

Okazalo sie, ze dvips psuje pliki eps!

Przediwne, bo on w ogole epsow nie powinien modyfikowac...

Ciekawe, czy ktos to czyta, czy jestem osamotniony w swojej walce z TeXem ;)

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My home OS/2 system uptime is: : 0d 7h 10m 27s 500ms (en).
Emergency mail: lwpiotr_at_tempac.fuw.edu.pl; lewhoo_at_dione.ids.pl