mazy mi sie...

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Thu 08 Nov 2001 - 13:57:23 MET

rozpoczynam poszukiwania, ale przewiduje porazke, wiec przy okazji pytam ;)

Pytam, czy jest edytor tekstow pod Os/2, w ktorym mozna oprogramowac nastepujace
rzeczy (chodzi o TeXa i LaTeXa):

1. naciskam np. alt-f (lewy, coby sie z polskimi literami nie kłóciło), pojawia mi sie napis
\frac{}{}, a mnie automatycznie ustawia w pierwszym nawiasie. Wpisuje cos, naciskam
enter, on mnie przerzuca do drugiego.

2. naciskam alt-s, pojawia mi sie \sqrt[]{} i laduje w kwadratowym nawiasie. nic tam nie
chce wpisywac, naciskam enter, a kwadratowy znika i laduje w zwyklym.

3. po nacidniecziu np ctrl-alt-g klawiatura przerzuca mi sie w tryb greckich liter, ew.
ctrl-alt-litera daje grecka litere. To drugie chyba bedzie wygodniejsze ;)

4. Specyficzny preprocesor: definiuje wlasne polecenie, np. \srdwaz{a, b, da, db}, ktore
finalnie generuje mi kod latexowy z wzorem, podstawieniem do wzoru danych i
wyliczeniem wyniku... (makro moge napisac np. w C, byleby dalo sie podlaczyc
zewnetrzny programik).

Czy jest cos takiego?

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My home OS/2 system uptime is: : 3d 20h 04m 25s 603ms (en).
Emergency mail: lwpiotr_at_tempac.fuw.edu.pl; lewhoo_at_dione.ids.pl