Re: WarpGadu

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 23:56:10 MET

dobrawka_at_terror.org.pl (Przemyslaw Dobrowolski) nakombinował(a) coś
takiego:
> Masz rację, dopóki nie przetestuję chata i wysyłania wiadomości, nie
> chcę wypuszczać żadnych binariów, za to jeśli chcesz źródła to mogę
> Ci wysłać.

Dzięki za propozycję, ale na programowaniu się nie znam w os/2. Zresztą
prawie w ogóle. Ale jak tylko się naumię to coś postaram się napisać
dowarpowego :)
No a mam taki zamiar :))

> Myślę, że jutro w pracy przetestuję i nareszcie będziecie mogli użyć
> WarpGadu.

Jakby trzeba było coś testować to ślij do mnie.
Aha, jeszcze zapytam o wymagania... warp 4pl_at_11 wystarczy? jakie fizy na
mpts i tcpip? Jak i tak mnie czeka reinstall tym razem chyba walnę jednak
ANG :)

> BTW: Przygotowywuję też WinGadu :-), ponieważ gadu-gadu jest
> niedozwolony w mojej kompanii, z tego względu, że łączy się po porcie
> który nie jest dostępny, pomimo konfiguracji proxy, lecz obiecuję
> WarpGadu będzie bardziej dopieszczony.

Gdyby się dało zająć czymś innym niż programowanie tego to daj mi znać,
postaram się pomóc jak tylko mogę, sam wiem jak to narysować czasem głupią
ikonkę schodzi, a pewnie trochę takich tików jest... :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl