przygoda z texem, podsumowanie :)

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 02 Nov 2001 - 22:12:36 MET

W koncu sciagnalem duza paczke emtex, zainstalowalem i wszystko dziala ;)

Ogolnie rzecz biorac: OS2TEX jest przyjemniejszy w korzystaniu - ma wbudowany
edytor i podgladacz, z ktorych... po prostu przyjemniej sie korzysta - przyjemniej niz z
podgladacza dvi w emtexie, podzielonego na 3 okienka, ktorych nie mozna
minimalizowac ;)

No i OS2tex zajmuje zdecydowanie mniej niz emTEX...

Natomiast OS2TEXa nie udalo mi sie zmusic do wspolpracy z latexem - po prostu nie
znam skladni polecen, a chrzani mu sie struktura katalogow, nie reaguje na PATH i w
ogole jest ciezko. Na pewno jakis specjalista TEXa by sobie poradzil - ja walczylem 2
dni...

Pozostalo mi tylko dojscie, dlaczego moje pliki dvi przekonwertowane w postscript
drukuja sie tak blado... niby dalem rozdzielczosc 600 dpi...

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My home OS/2 system uptime is: : 0d 3h 30m 05s 56ms (en).
Emergency mail: lwpiotr_at_tempac.fuw.edu.pl; lewhoo_at_dione.ids.pl