Re: Przegladarka pod OS/2

Autor: Hubert (hubert_news_at_wp.pl)
Data: Fri 02 Nov 2001 - 09:52:16 MET

> Nie rozumiem po jakiego grzyba podajesz funkcjonalność jakiego
> programu, którego nie można zweryfikowanie nie mając tego Win, o którym
Nie myśl sobie, że ja jestem taki "windziarz". Wprost przeciwnie (a
jeśli
tak, to taki z czasów Win 3.0 - potem był już OS/2). Ta przeglądarka, na
mój
gust, jest standardem. Stąd ją "cytuję". Zresztą, wg mnie, jest bardzo
dobrą
przeglądarką.

> piszesz. Z PMView wykorzystujesz mechanizm zaimplementowany PMShell'u,
> czyli obiektowość. Tzn. otwierasz PMView, otwierasz katalog z plikami i
> przeciągasz. Chcesz obejżeć jeden plik - przeciągasz jeden i odrazu go
Ach! Teraz przyznaję, że PMView jako przeglądarka jest świetny! Po
prostu nie znałem go od tej strony. Jakby jeszcze ten pasek kontrolny
był ciut mniejszy... A propos: jak się teraz rejestruje PMView 2000? Bo
jak go kiedyś ściągałem to był już chyba free, a teraz go zainstalowałem
i żąda rejestracji. Oczywiście działa.

pozdrawiam
Hubert

--