Re: os/2 i winnt40

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25.bu.uni.wroc.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 15:48:49 MET

on Śro 31. Październik 2001 13:58, you wrote

> Czy w takim wypadku jest roznica miedzy instalacja z bootCD a sesja DOS'a
> ? nadmieniam iz NT na sile formatuje pierwsza partycje a nastepnie
> instaluje sie na drugiej fat 16 (przykladowo)

To w zasadzie jest off topic, ale co tam.

Nigdy nie instalowałem NT z bootowalnego CD, ale podejrzewam, że to nie robi
żadnej różnicy. NT to znacznie lepsza winda i w zasadzie jej program
instalacyjny jest w dużym stopniu konfigurowalny, myślę że to tylko kwestia
opcji startowych tego programu i o tym trzeba sobie o nich w jakimś readme
poczytać. Setup chyba nic automatycznie nie robi, partycję FAT formatuje przy
instalacji jeśli taka wola instalującego, ale zdaje się, że można to nawet ma
FAT-cie posadzić, a istniejący OS/2 nie powinien przeszkadzać (nigdy nie
miałem takiego problemu).

Jak masz działąjącego BootManagera (tzn z flagą "active"), to instalacja OS-a
nie powinna nastręczać trudnośći, zakładając oczywiście, że wszystkie
drajwery dysków itp. są zaktualizowane. Można go instalować w dowolnym
miejscu dysku przed 1024 cylindrem.

JG