Re: uaktualnienia jader

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 17:49:54 MET

On Tue, 30 Oct 2001 16:34:42 +0100 (MET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>cos lepiej? czy nie widac roznicy?

Jeżeli chodzi o JFS, to do tej pory jechałem na 0626, który był (z mojego punktu widzenia) bezbłędny.
Jak na razie nie widać różnicy na gorsze, a na jakieś testy nie mam czasu. Po prostu działa i już.

Natomiast jądra, chyba minimalnie szybciej się wszystko kręci, a zwłaszcza Java. Ale to też raczej
wrażenia subiektywne, a nie wyniki testów.

Ale takie mam podejście do OS/2 od początku : po prostu działa i już, a te kilka flopsów w jedną
lub drugą stronę na mnie nie robią wrażenia. To jest moje narzędzie i ma działać, po pierwsze
stabilnie, a po drugie niezbyt wolno. Demonem szybkości być nie musi.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21