Re: PCMCIA Xircom

Autor: Piotr Oniszczuk (wolodzia_at_kki.net.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 09:39:51 MET

"Marcin Paczosa" <marcin_at_kompas.net.pl> wrote:

> Czy walczył ktoś kiedyś z pcimcią Xircoma 10/100 LAN z modemem pod OS2?
> Pinguje na swoj numer IP na loopback i tyle w świat nie bardzo chce.
> OS/2 v4 fixpack 11 pl

Well,

Taką kartę mam w laptopie (Compaq Armada 1750). Chodzi OK (LAN i
modem) :-p
Na hobbes są sterowniki do tej karty - ale ja z wersją z hobbes miałam
dość śmieszne problemy - karta wpadała w dziwny stan, w którym FTP na
laptopie nie potrafił utrzymać sesji uploadowych (co ciekawe download
był OK).
Jak by co to daj maila na priva, to podeślę Ci swoją, starszą wersję
sterowników - chodzą cacy (aczkolwiek TX jest nieco wolne - ok
100kB/s, BTW: RX=500kB/s)

--
cYa, 3.14iotr/2
Dobry programista wiesza się z programem....