Re: WordPro i Equatation editor

Autor: Piotr Grzybowski (merlin_at_narsil.asua.org.pl)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 20:30:03 MET DST

On Tue, 23 Oct 2001 18:23:34 +0200 (MET DST), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>mow po polsku... Pewnie chodzi o postscript? :)

 sorry ;-))) ehhehe ;-)
jak masz texa, to mozesz "skompilowac" do dvi (device independent ...) z
tego mozesz juz do wszystkiego, miedzy innymi do ps. nie mow mi
ze nie masz nic co by ps importowalo...

>Serwer to za duo powiedziane. To nie serwer - to drukarka udostepniona przez siec
>peer2peer. W ten sposob mozna drukowac bezposrednio albo jechac przez spooler
>tzw. serwera ;) Nie wiem, czy widac pod linuxem. Jednak wlasnie jezeli chodzi o prosta
>siec, to OS/2 rzadzi :)
 hymm.. no wlasnie, chcialem postawic server durkarek na osie, i jakos nie
idzie - udostepnilem drukarke, nazwalem jakos, nadalem jakiejs grupie
prawa (nie wiadomo jakie i jakiej grupie, ale to nie ma znaczenia:>)
a pod linuxem nie bardzo wiedzialem jaka drukarke wybrac i jak zmusic
do drukowania przez siec - wymieklem po prostu i wrocilem do
perla przez cgi ;-)

pg

Piotr Grzybowski <merlin_at_asua.org.pl>
Asu'a http://www.asua.org.pl