Re: BE OS 5 - Problem z modemem!

Autor: Mariusz Borkowski (borkowsm_at_ii.pw.edu.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 20:26:44 MET DST

On Mon, 22 Oct 2001, Grzegorz Szyszlo wrote:

> moze byc tez wewnetrzny, byleby na poziomie sprzetowym dawal obsluge
> UART-a RS232, do ktorego na stale jest modem przypiety. sa takie modemy

Zgadza sie. Kazdy modem ISA ma UART, ale na nowych plytach
glownych sloty ISA sa na wage zlota.
Natomiast modemy PCI z UART-em sa bardzo rzadkie,
co wiecej UART moze sie tam znalezc pod adresem bardzo
nietypowym jak na port szeregowy - nie wiem czy w kazdym
systemie da sie zmusic driver portu szeregowego do wspolpracy
z czyms takim.
A poza tym modemy zewnetrzne sa bardzo fajne bo maja
swiatelka ;-)

--
                                           Mariusz Borkowski
                                mailto:borkowsm_at_ii.pw.edu.pl