Re: Mozilla 0.9.5

Autor: Piotr Grzybowski (merlin_at_narsil.asua.org.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 00:59:09 MET DST

On Sat, 20 Oct 2001 07:34:09 +0200 (MET DST), Leszek KUBRAK wrote:

>Np. s strony, kt˘re implementuj tylko Security z Netscape. I dlatego u ywam
r˘wnolegle
>obydwu. Poza tym Mozilla ca y czas nie potrafi poradzi sobie z obustronnym
justowaniem
>paragraf˘w zawieraj cych polskie znaki.
 wszystko prawda, ale netscape nie dziala. ilosc bledow przekracza juz
wszystkie granice.... mozna o tym ksiazki pisac, z ostatnich
nowisci, to u mnie od czasu do czasu, jak uruchomie ze dwie strony
z appletami w javie, to po ktoryms razie applety przestaja byc wczytywane,
a zwis systemu na twardo po ktoryms uruchomieniu netscape
pod rzad to norma... nie bede za bardzo tez wspominal o obciazeniu
procesora przy wczytywaniu.. ehhhh netscape to blazenada:>

pg

Piotr Grzybowski <merlin_at_asua.org.pl>
Asu'a http://www.asua.org.pl