OS/2 sie nie zamyka (do konca)

Autor: Hubert (hubert_news_at_wp.pl)
Data: Sat 20 Oct 2001 - 11:55:15 MET DST

Bardzo czesto "wisi" na komunikacie "Please wait,..." i nie dochodzi do
komunikatu o mozliwosci bezpiecznego zamkniecia. Problem w tym, ze
potem, przy ladowaniu, testuje dyski no i znajduje co nieco, albo i
kwasi...
Warp 4 UK, fix 15 (zainstalowany od razu na system, bez innych fixpakow,
rowniez bez tych driversowych). Mam wrazenie, ze troche macza w tym
palce Netscape (znowu ta Szkapa... Chyba zaczne wierzyc w spiskowa
teorie...), bo chyba zawsze znajduje blad alokacji jej plikow np. Inbox.
A ja zamykam wczesniej Szkape i potem mija zazwyczaj jakis czas zanim
zamkne system.
Plytka Soltek, Duron, 128 MB RAM itp. itd.

pozdrawiam
Hubert

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.os.os2