FaxWorks z BonusPaka

Autor: Hubert (hubert_news_at_wp.pl)
Data: Sat 13 Oct 2001 - 12:54:06 MET DST

Z Warpa 4. Ktoś tego używa?
Właśnie to sobie (po latach...) zainstalowałem. Nawet nie było z tym
kłopotów. Pierwszy fax poszedł (choc jeszcze nie wiem czy doszedł). Ale
jest dziwna rzecz - mam ustawiony w programie (Win-OS/2) format A4, w
driverze drukarki Win-OS/2 A4, w driverze drukarki OS/2 (FxPrint) A4, a
w podglądzie w FaxWorksie (i zapewne tak dalej idzie) letter. Jest to
oczywiście wersja Lite, ale może ktoś ma na to sposób. Ew. jakiego
innego (free/shareware) softu do tych celów używacie?

pozdrawiam
Hubert

PS. Jak moje polskie literki? Jest to mój drugi w życiu mail z polskimi
literami.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.os.os2