Re: Znowu siec

Autor: Jarosław Tabor (jarek_at_srv.pl)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 00:58:59 MET DST

Andrzej Pięta napisał(a):

> Witam :-)
> Miałem kiedyś połączone 2 kompy OS/2 <-> Linux w konfiguracji
> TCP/IP+NetBeui,TCP/IP,NetBeui <-> TCP/IP,Samba i działało na adresach
> 10.1.1.1 i .2. Podłaczyłem windę 2k i qpa. Brak jakiejkolwiek komunikacji,
> winda podaje, że ileś tam pakietów wysłała, a nic nie odebrała, OeS nie
> widzi wogóle nic. Ktoś tu kiedyś podawał jak zdiagnozować problem
> (oferował nawet pomoc w analizie danych). Czy mógłbym prosić o pomoc?

Po pierwsze sprawdz jaka masz maske na w2k. Windy z reguly domyslnie
ustawiaja
zla maske i jak jest ona inna niz w pozostalych to windy nic nie widza.
jak to jest siec 10.* to maska powinna byc 255.0.0.0, ale oczywiscie
moze byc i inna.
Jak masz watpliwosci, to podeslij ip i maski dla wszystkich kompow w
twojej sieci.

JT.