Re: Odchudzi pmmaila

Autor: Piotr Grzybowski (merlin_at_narsil.asua.org.pl)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 18:13:45 MET DST

On Sat, 29 Sep 2001 10:13:01 +0200 (MET DST), Bartosz Tomasik (Bart/2) wrote:

>No wlasnie a porpo odchudzania tak mi sie przypomniala pewna technika, ktora n
>stosuje z powodzeniem Pine - wystarczy dla starych (powiedzmy ostatni miesiac)
>wiadomosci zrobic nowy (pod)folder.
 z pine nie ma problemu, bo obsluga trybu tekstowego jest nieco szybsza
niz containera. generalnie wszystko jest w jednym pliku, a kazdy folder
w pine to tez jest _jeden_ plik co jest duzo lepszym rozwiazaniem
niz plik na maila. poza tym to ulatwia oblusge i obrobke maili,
mozna przepuscic przez formaila, procmaila itp bez zadnego bolu.
formail i skrypty do poczty nie sa moze bliskie filozofi os/2, ale kto wie,
co bedzie w przyszlosci? port formaila by sie przydal (o ile go nie ma).
 jesli o mnie chodzi to moge za rowno uzywac pmmaila (zeby tylko filtry
dzialaly jak trzeba), jak i pine z filtrowaniem np. procmailem. roznica
jest taka, ze te ostatnie sa darmowe i dzialaja bez zarzutu, a za pmmaila
jak wiemy trzeba placic i prawde mowiac sporo mozna mu zarzucic.

pg

P.S.
 przyszlosc jest w gnu, platny soft zdechnie juz wkrotce.

Piotr Grzybowski <merlin_at_asua.org.pl>
Asu'a http://www.asua.org.pl