Re: Odchudzi pmmaila

Autor: Piotr Grzybowski (merlin_at_narsil.asua.org.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 23:45:21 MET DST

On Tue, 4 Sep 2001 15:57:01 +0200 (MET DST), Marek Wojciechowski wrote:

>No wła nie :)
dobra, to jednak Ty chcesz za niego zaplacic? ;-))
to moze sie z Dobrawka zrzucicie? :>>

>Nie wiem czy inne programy radzą sobie lepiej z folderami ok 20000
>list w. PMMail działa w takim przypadku wolno, ale działa. Trzymanie
>takiej ilo ci list w w jednym pliku chyba r wnież nie rozwiąże
>problemu, tak robi Netscape i o ile si orientuje nie da si z nim
>pracowa już przy kilku tysiącach.

wszustko rozgrywa sie w debilnie zakodowanym containerze, po pierwsze,
containery umozliwiaja prace z *bardzo* duzymi iloscami rekordow,
a jesli nie, to pisze sie _wlasna_ kontorlke, ktora aktualnie wyswietla
tylko o co potrzebne i tylko to scrolluje, kurcze, to na prawde nie jest trudne.
tylko ze palanty biora kase, a nie chce im sie robic:-)

pg

Piotr Grzybowski <merlin_at_asua.org.pl>
Asu'a http://www.asua.org.pl