Re: cos nie tak z informacjami o SWAPie

Autor: Piotr Grzybowski (merlin_at_narsil.asua.org.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 23:32:02 MET DST

On Tue, 25 Sep 2001 19:20:02 +0200 (MET DST), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Co do zmiany na 64 MB - nie ma
>to wiekszego znaczenia, gdyz z kazdym restartem systemu swap jest coraz bardziej
>zapchany i niebawem spokojnie na ponad 64 MB bedzie mi lecial (czasami juz leci -
>wystarczy najpierw Java, potem odin)
zaraz, zaraz, ile Ty masz pamieci tam? czy java jest tak zrabana ze zapycha tak
strasznie pamiec? co robisz pod java takiego? debugera puszczasz, czy jak?
nie moge uwierzyc w to, ze jak bys ustawil swapa na 130mb i mial >=256mb ramu
to zapchal bys to nie starajac sie bardzo mocno. po prostu trzeba unikac
zmiany rozmiaru swapa za wszelka cene.

Piotr Grzybowski <merlin_at_asua.org.pl>
Asu'a http://www.asua.org.pl