Mialem problem

Autor: Dobrowolski, Przemyslaw (Przemyslaw.Dobrowolski_at_Wincor-Nixdorf.com)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 10:47:46 MET DST

Chciałbym się z Wami podzielić rozwiązaniem problemu, który wczoraj
napotkałem.

Niewiadomo, dlaczego OeS po trzech magicznych klawiszach wstał, lecz nie
mogłem kliknąć w żaden obiekt na desktopie, windowlista też nie działała.
Jednyne co było można zrobić to trzy magiczne klawisze. xfix nie pomagał.
Okazało się, że wystarczyło przy opcji 'Panic' XWorkplace należało wcisnąć
klawisz 'OS/2 Shutdown'.
Po tymże shutdownie wszystko zaczęło działać jak dawniej.
Może wydaje się to banalne, ale wczoraj systuacja wydawała mi się bez
wyjśćia.

---
Przemysław Dobrowolski
Software Engineer