Re: DOS Navigator

Autor: zubalo (zubalo_at_kki.net.pl)
Data: Sat 22 Sep 2001 - 18:32:37 MET DST

----- Original Message -----
From: "Mariusz Borkowski" <borkowsm_at_ii.pw.edu.pl>
Newsgroups: pl.comp.os.os2
Sent: Saturday, September 22, 2001 12:11 PM
Subject: Re: DOS Navigator

On Fri, 21 Sep 2001, zubalo wrote:

> Jezeli ktoś z Was ma ochotę popracować przy polonizacji Dos Navigatora w
> wersji dla OS/2 to zachęcam. Myslałem , że uda mi się zrobić to samemu,
ale
> nie staczyło mi czasu i cierpliwości (w wielu miejscach także umiejętności
> :) ) . Odwaliłem już sporą częśc roboty, ale wciąż jest dużo do zrobienia.
> pliku do którego odnośnik podaje jest wszystko co jest potrzebne do
> [...]
To jest wczesna wersja , powiedziałbym "alfa". Zawiera mnóstwo błedów i
niedoróbek.Niekture sformuowanie wydają mi się śmieszne , ale nie mogłem
znaleść lepszego polskiego odpowiednika dla angielskich słów. Projekt wymaga
jeszcze sporao nakładów pracy. Będę go rozwijał w wolnych chwilach, ale
ostatnio mam ich coraz mniej. Dlatego mój apel o pomoc. Może członkowie
polskiego teemuos/2 dadzą coś z siebie i chociaż przygotyją polską
lokalizację do programu.

>Planujesz spolszczenie takze DOS-owych wersji?

Z tego co wiem resourse dla wersji DOS`owej są takie same jak pod OS/2 .
Tak
więc dokończenie projektu zaowocuje powstaniem wersji pod oba systemy. Nie
wiem tylko czy nie trzeba będzie ich skompilować specjalnie dla DOS. Ale to
chyba nie wielki problem.
Projekt jest rozwijany , dziś przełożyłm połowę drugiego pliku
lokalizacyjnego. Myśle że sam do zimy skończę :).
                                        Hubert Kasprzak