Re: ciekawostka - wybiórcza z wtorku :)

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 18:36:12 MET DST

Ten ktoś wyżej napisał że:
> A mógłbyś streścić w jakim to kontekście. Niestety nie mam dostępu do
> tego dodatku.

No więc skan leży sobie na:
 http://www.dominik.kei.pl/temp/zrzut.jpg

ps. dwa pytania:

1. czy ktoś ściągał najnowsze buildy mozilli? Przy rozpakowywaniu pokazuje
mi stertę błędów (ściągałem kilka razy z linków na os2voice - trzy wersje)
może mam siekiegoś starego zipa...? Ale do tej pory nie było problemów...

2. ma ktoś tą najnowszą free wersję embellisha? Po przeinstalwoaniu
systemu nie chciał za żadne skarby wstać... :-(

jeśli ktoś ma albo emb albo nowego zipa (właściwego) to od razu plijz mail
/me :)

--
                                  Dominik  Chmaj
  _|  _       o     o |_         www.dominik.kei.pl