Nowy kernel - nowa jakość życia

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_asua.org.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 22:03:18 MET DST

Witam!

Nie wiem, czy tylko u mnie się tak dzieje, ale jak zacząłem na swojej maszynce używać
kernela z testcase 0914 znikło mi zawieszanie PM'a. Zawsze mogę przycisnąć Ctrl i
prawy klawisz myszy na okno z zadaniami w WarpCenterze i wszystko działa. To
znaczy mogę zamkąć aplikację. Próbowałem wielu chwytów - Odin z M$ Office 97, inne
Odinowe programy, czy też specjalne wywalenia wątku Warp CD-Copy. Ostani test
przyniósł mi task zombie, natomiast na wcześniejszych wersjach kernela OeS po
prostu żegnał się z życiem - ctrl-alt-del ratował sytuację.

Czy tylko u mnie jest tak dobrze?

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl - ICQ: 18642806
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl
This OS/2 system uptime is 1d 0h 11m 04s 994ms (en).