Re: Problemy z tunerem TV

Autor: Tomasz Szcześniak (tszczesn_at_pay.com.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 22:53:20 MET DST

> Co takiego zmieniły przygłady z Toolkitu, że nie da się już nic
> zobaczyć?

Odpowiem sobie sam, bo może się komuś przyda - Toolkit przestawił
domyślny standard TV z PALu (nr 3 parametrach drivera) na numer 4.
Wystarczyła zamiana z powrotem na 3 i już działa :)
Mam za to inne pytanie: Jaki musi być numer producenta tunera dla Fly
Video 98? Pewien efekt udało mi się osiągnąć tylko dla numeru 13 - jedna
stacja (zakodowany C+) za to na kilku kanałach, a w ogóle nie działa
zmiana częstotliwości tylko numeru kanału.
A programy z Warpcasta - WTV.exe i DIVETV.exe przy próbie wywołania
ustawień TV generują błąd - czy one mogą się pokłócić z moją
konfiguracją? W dołączonej dokumentacji nie znalazłem żadnej informacji
na ten temat.

--
Tomasz Szczesniak
tszczesn_at_elka.pw.edu.pl - Nie užywa , nied ugo go stracŠ