Re: Tworzenie obrazu systemu plikˇw HPFS

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 22:43:31 MET DST

Ten ktoś wyżej napisał że:
> i po co sie tak meczyc? nie prosciej zapchac partycje plikiem z samymi
> zerami po czym go po prostu skasowac po komunikacie "disk full" ?
> :)))))))

Wiesz... jeśli robię image to raczej z jakiegoś przemyślanego powodu, np.
doinstalowania jakiegoś ważnego patcha lub programu. No i jeden restart
więcej mnie nie denerwuje a po odtworzeniu takiego image'a nie trzeba nic
ruszać - wszystko samo wraca do normy :)

--
                                  Dominik  Chmaj
  _|  _       o     o |_         www.dominik.kei.pl