Re: Tworzenie obrazu systemu plik w HPFS

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_---NO.SPAM---discoverfinancial.com)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 17:59:20 MET DST

Leszek KUBRAK wrote:
> =

> On Tue, 4 Sep 2001 22:10:49 +0200 (MET DST), Ninik wrote:
> =

> =

> Uruchamiaj=B1 system =A0piesz na Alt-F1, F2-linia polece=F1 i nie ma cz=
ego=14 takiego jak
> "poblokowane pliki".
> =

Nie zawsze. Niektore sieciowe sprawy moga byc dalej zablokowane. Przy
standardowej instalacji sieciowe sprawy zostaja dopisane do CONFIG.X,
ktory jest wykonywany przy Alt-F1, F2. Np. sterownik IBMTRP.OS2 uzywa
pliku wiadomosciowego LA1.MSG. Plik ten zawsze jest zablokowany, gdy
sterownik jest zaladowany. Trzeba by powyrzucac niepotrzebne sprawy z
CONFIG.X, i wtedy rzeczywiscie nie ma zablokowanych plikow. Ale nie
kazdy o tym wie.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *