Re: ?

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_---NO.SPAM---discoverfinancial.com)
Data: Thu 30 Aug 2001 - 16:33:20 MET DST

Mariusz Borkowski wrote:

> Po prostu nie ma. W helpie pisze tylko cos o mozliwosci
> dalszego korzystania z HPFS386 w przypadku upgrade'u z
> wczesniejszej wersji Warp Servera.

Jest, ale na osobnej plytce, za ktora to trzeba dodatkowo zaplacic. Do
standardowej dystrybucji ta plytka nie jest dolaczana (chyba).

*   Rafal Szymczak                        *
*   Discover Financial Services, Inc.     *
*   rafalszymczak_at_discoverfinancial.com   *
*   "Long live OS/2"                      *