Re: ?

Autor: Piotr Grzybowski (merlin_at_narsil.asua.org.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 22:40:26 MET DST

On Wed, 29 Aug 2001 21:13:20 +0200 (MET DST), Rafa Zawi lak wrote:

>Prawa IBM-a prawami IBM-a, ale jak sprawa przedstawia si z eComStation?
>Przecież jest to OS/2 wydawany przez inną firm i o ile si nie myl nie
>zarabia na tym IBM ani MałoMi kki. Może tu jest furtka na upublicznienie
>kodu?
 po pierwsze, IBM dostaje okropna kase za _KAZDA_ sprzedana kopie
eCS! to jest dranstwo, ale tak jest.
 co do kodu, to pozwole sobie zacytowac z listy eComStation:
(odpowiedz na posty ktore sugerowaly przejecie kodu od ibma)
"
Notice the copyright statements when you
boot. Fact is, there are parts of OS/2 which are owned by groups
which don't even exist any longer, making it impossible for IBM to
reach agreement for release of source code.

The MS stuff also opens the door to all sorts of "derivative"
software claims. Nope, OS/2 source will stay inside IBM.

Regards,
Bob St.John
"
 czy to wyjasnia sprawe?

pg

Piotr Grzybowski <merlin_at_asua.org.pl>
Asu'a http://www.asua.org.pl