Re: ?

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 00:13:46 MET DST

On Fri, 24 Aug 2001 21:15:17, (Przemyslaw Dobrowolski) wrote:

> Hello!
>
> Tak się właśnie zastanawiałem nad istnieniem natywnych programistów dla OS/2 -
> wojtek gazda i bartek/2 nie odzywają się i wymyśliłem, że może Wy jesteście w
> stanie nauczyć się OeSowego API? Może jak Rosjanie napiszemy coś razem jak
> TeamOS/2ru?
>
> Mogę poprowadzić szkolenie :-)

Jestem za, a nawet przeciw :)
Od dawna chcę napisać coś PMowego pod Warpa, ale brakuje mi czasu, a
przede wszystkim umiejętności ;)
Dlatego ucieszył mnie Twój skrypt do generowania szkieletu aplikacji
PM. Z pwenością z niego skorzystam.
Tyle, że program, który chciałbym napisać jest dosyć konkretny i
raczej dla wąskiego kręgu użytkowników.

Marek