Re: demo ecs

Autor: Piotr Grzybowski (merlin_at_narsil.asua.org.pl)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 23:55:33 MET DST

On Tue, 28 Aug 2001 21:59:30 +0200 (MET DST), Rafa Zawi lak wrote:

>No co Ty??? M głby szerzej???
 heheheh, widze ze nie wszyscy, wiec:
bylo/jest dostepne demo eComStation, ktore mozna swobodnie kopiowac,
dziala wszystko poza tym co mowilem, czyli drukowaniem i "peer networking"
czyli netbios nie dziala, ale tcp/ip, z tego co wiem, tak. poza tym jest kompletne.

Piotr Grzybowski <merlin_at_asua.org.pl>
Asu'a http://www.asua.org.pl