Re: BorlandC dla os/2

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_teamos2.org.pl)
Data: Sun 26 Aug 2001 - 21:06:05 MET DST

On Fri, 24 Aug 2001 13:13:39 +0200 (MET DST), zubalo wrote:

>Myslalem tak samo , wiec postanowilem odpalic program na nie zafixowanym
>systemie . Problem by ten sam. Byc moze nie jest on w cale kompatybilny z
>warp 4. Czy komu dzia alo to IDE pod warp 4?

dzialalo/dziala pod Warp3 +fix #29, Warp 4 czystym z fixem #11, CP, Aurora i ACP czyli
dokladnie wszedzie gdzie sie da i _nigdzie_ ide sie nie wywalalo (owszem niedorobki
sie pokazywaly, ale zadnych Sys'ow badz trapow). Debugger zachowuje sie tak jak w
wiekszosci kompilatorow (czyli >fp9 nie dziala), jest troche (drobnych) bledow w
kompilatorze i bibliotekach, ale pozatym wszystko hula (lacznie z obsluga szablonow
C++, co mnie troszke wgielo, no ale w sumie "silnik" kompilatora przedstawia sie jako
4.11 - czyli nie jest taki stary....)

posumowanie: jesli sie cos u Ciebie sypie to alo masz jakas skopsana wersje, albo z
systemem nie tak...
 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl UIN:50890586
 Asu'a Programmers Group http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl