Re: os/2 i linux

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 15:34:47 MET DST

On Thu, 23 Aug 2001 15:25:43 +0200 (MET DST), Jan Gromadzki wrote:

>on Czw 23. Sierpień 2001 14:59, you wrote
>
>Np. poprzez SMB - skonfigurować na linuxie serwer samby (no i sambaclient,
>żeby było można z zasobów os-a korzystać).

A generalnie to TCP/IP OS/2, pzrynajmniej jeśli chodzi o składnię komend
i konfigurację, jest bardzo podobne do uniksów. Masz demona NFSD, który jest
konfigurowany poprzez plik EXPORTS i masz komendę MOUNT.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21