BOOT i OS/2

Autor: Zubalo (zubalo_at_kki.net.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 17:29:42 MET DST

Zainstalowałem bootmenagera OS/2. Program znakomicie ządluje partycjami
hidden
(vpart chyba tego nie potrafi , a przynajmniej mnie nie chciało nic z nim
wyjsc) ale w tym tkwi nowy problem. Otóż uruchamiając WindowsNT bootmenager
OS/2 ukrywa partycje OS/2 . Tymczasem zainstalowałem sobie w Windowsie
sterownik pozwalający na dostęp do partycji OS/2. Bootmenager ukrywając
partycje OS/2 zmiena znacznik systemu plików po którym WindowsNT rozpoznaje
typ partycji.
W rezultacie po załadowaniu Windows NT nie mam dostepu do partycji OS/2.
Jakieś sugestie ?

                   1
Hubert Kasprzak