Re: Fixowanie...

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 11:05:24 MET DST

Kiedyś ktoś zwący się trzypion_at_oldfield.org.pl napisał że:
> Jest. Diunpack.
> A wogóle to zassij z hobbesa pakiecik fastkick, a potem do niego
> przekopiuj zawartość najnowszych dyskietek CSF.

Jeszcze znalazłem coś na temat tego że tak się da tylko z tymi w
nowszysm formacie? To prawda?

> Najnowszy....

Ale to jest tak że w najnowszym pisze że trzeba założyć przed nim to to
to lub to. W najnowszym z tych pisze że znowu przed nim musi być to..
Itd. Więc dlatego pytam o kolejność który gdzie po co i dlaczego...

> Sam się założy przy fiksowaniu.

A ten katalog "kernel" - leżało obok fixpacków i pisało w środku że
poprawia nawet poważne błędy...

> A potrzebujesz? Nie? To nie ruszaj.

Właśnie potrzebuję conajmniej 12, bo pwICQ nie będzie działać, a
przynajmniej jak powinno. Ale pamiętam po tym, że one tam coś rąbały też
dlatego wyszły nowe i nowe... Może więc powinienem od razu tego
najnowszego?

> Obojętne.

No właśnie tu wolałem spytać bo jak zainstalowałem ją samą na czystko to
nic z niej nie chciało działać :(

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj