Fixowanie...

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 15 Aug 2001 - 14:29:45 MET DST

Hi!

Przyszło mi fiksować system no i mam ku temu kilka pytań:

1. czy jest coś takiego co potrafi rozpakować pliki z fixpack'a? Czy
wszystko trzeba zawsze na siłę z dyskietek?

2. jaki fix na mpts? nie mam żadnych sc ani cp więc mogę tylko brać to
co dają nam za free...

3. jak założyć nowy kernel? tam nie ma żadnej poczytajki a przegranie
tych plików chyba niezbyt pomoże... a raczej zepsuje...

4. jak jest z fixem 15? Opłaca się go zakładać? Bo mam 11pl ale jeden
program potrzebuje conajmniej 12 i nie wiem czy nie lepiej będzie od
razu go zakładać :)

5. fixy do tcpip - które gdzie i jak? Ja do tej pory założyłem tylko coś
o nazwie tcpip3040

6. fixy do Javy - ściągnąłem - jeden z grudnia 2000 drugi z 8 cośtam
2001... Jak to założyć - są tylko tradycyjnie zipy w execach i żadnego
installera

7. mam ja sobie tą jave 1.3 - nainstalować ja na ta po wszystkim już czy
może zamiast?

8. device driver packi - były dwa - a czy mam je instalować? W sumie jak
nie było amouse to dawały cośtam do myszki, no i obsługę zasilania, ale
dalej mam via więc ddpack1 nie ma za bardzo sensu, a czy w ddpack 2 się
coś poprawiło?

Było by już tego może na tyle :)
Plijz pomóżcie mi bo jesteście świeżej w temacie.

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj