Re: partycje

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 14 Aug 2001 - 20:37:47 MET DST

Kiedyś ktoś zwący się info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) napisał że:
> Chłopcy, bzdury gadacie. Problem będzie tylko wtedy, gdy więcej niż jedna
> partycja będzie "odsłonięta". W oparciu o to działa większość boot
> menadżerów. Wskazana partycja jest odsłaniana, a pozostałe są ukrywane. W
> przypadku przeciwnym zgłupieje większość systemów o ile nie każdy.

No nie wiem - spierałbym się tu :>>
Bo u mnie jest tak zrobione że mam podział na:

1 podstawowa windows na fat32
2 podstawowa os/2 warp na hpfs
3 roszerzona
3.1 dane fat32
3.2 dane hpfs

I pod windą widać tylko
     1 jako c:
   3.1 jako d:
cd-rom jako e:

A pod os/2 mam
     2 jako c:
   3.2 jako d:
     1 jako e:
   3.1 jako f:
cd-rom jako g:

Więc wnioskuję że da się zobaczyć dwie podstawowe :)
Trzeba tylko dobry driver (fat32) :))
A kwestia bootmanagerów to inna sprawa, jak nie umie przełączać partycji
to niestety, to był np powód dlaczego musiałem zrezygnować z Vpart'a -
choć był ładny i graficzny jednak mimo wszystko nie umiał tego, ciekawe
jak nowa wersja :) Bedę ja testował jak znajdę czas...
A bardzo dobry jest natmoast zachwalany tu niegdyś BSL. Licencja
cardware - wystarczy wysłać kartkę autorowi i się dostaje klucz dzięki
czemu są wszystkie opcje możliwe do uzyskania... :)

CU

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj