Re: Karta sieciowa

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Wed 08 Aug 2001 - 09:50:58 MET DST

On Wed, 8 Aug 2001 08:58:10 +0200 (MET DST), Rafa Zawi lak wrote:

>A na jakie zwykle wskakuje?

Sterowniki robione przez Realteka są na tyle dobre, że dowolny parametr karty możesz
ustawić ręcznie.

>To ma być łącze stałe :-)
Czyli najprawdopodobniej nie będziesz używał żadnego huba tylko skrosowany kabelek.

> Mi nigdy nie
>
>Dzięki za informacje. Rozumiem że pod 3COM też wszystko gra jak należy?
>Ile kosztuje taka karta?

No cóż, w przypadku 3Com płacisz za te cztery literki. Osobiście używam
od kilku lat kart, które Ci zaproponowałem i z problemami, które opisuje Przemek
nie miałem do czynienia.

Właśnie zrobiłem sobie prosty test : karta DLink DRN-32 TX połaczona skrosowanym
kablem z DLink 650 TX (PCMCIA). Przy kopiowaniu róznych plików przez FC/2 średni
efektywny transfer na poziomie 700 KB/s. To chyba nie jest źle za 50-60 zł.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21