Re: dziwne zachowanie myszki

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 07 Aug 2001 - 12:25:54 MET DST

Kiedyś ktoś zwący się lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski)
napisał że:
> Moja chyba rozpoznal przy instalacji... Ale glowy nie dam.

U mnie było tak, że zaraz jak wczytał cd-rom'a i pokazał powitanie to
nagle zaczął się długo zastanawiać a potem pokazuje listę z myszkami i
każe wybierać bo tej niby nie zna, po restarcie już myszka jest okiej.
:))

Mój brat też ma dwusuwakową a4tech'a (jeden suwak chodzi szybciej, drugi
wolniej) i przycisk trzeci na boku :)
Ale u niego myszkę wykrywa bez problemu przy instalacji :))

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj