Re: dziwne zachowanie myszki

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Mon 06 Aug 2001 - 20:00:13 MET DST

On Mon, 6 Aug 2001 08:26:28, (Lech Wiktor Piotrowski) wrote:

> jestem prawie pewien, ze to system, bo podobne jaja dzialy sie z poprzednia.
> Objawow jest kilka - czesto tak jakby wciskaly mi sie same klawisze -
> np. nagle zaczyna przewijac sie okienko, pojawia sie windows list,
> jakies menu albo cos; czesto tez przeskakuje mi kursor po ekranie.
> Myszka jest prawie nowa, klika w porzadku..., a podobne rzeczy dzialy sie
> casami tz na poprzedniej. Czy ktos sie na takie problemy natknal?

Mam to samo na Warpie 3. Ale poprzednio tego nie było. Niestety nie
jestem pewien, z czym się to pojawiło. Jakiś fixpak, jakieś
rozszerzenia WPS-a (Xfolder?) czy może zmiana myszy z com na PS2.
Przypuszczam, że to ostatnie, ale pewien nie jestem.
Nie jest to zbyt uciążliwe, więc z wszelkimi poszukiwaniami przyczyny
wstrzymuję się do czasu instalacji eCS.

Marek