Re: Embelish

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 05 Aug 2001 - 18:22:58 MET DST

Kiedyś ktoś zwący się ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl Andrzej napisał że:
> Mam pytanie do osób, które używają tego programu. Program jest
> świetny, tylko chciałbym wiedzię czy można wykonywać i jak operacje przy
> pomocy filtrów do jakiego obszary, najlepiej za pomocą jakiego narzędzia
> do rysowania, typu pędzel?

jest takie ustrojstwo do wybierania - klikasz na ramke z kropkami i
pojawia sie cała paleta. Potem zaznaczasz jakiś obszar i przelaczasz na
wspomniany pędzel czy co tam chcesz - obszar zmieni sie AFAIR na
niebieski i tylko wewnatrz niego bedziesz rysował.

CU

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj