Re: decomp.exe

Autor: Piotr Grzybowski (merlin_at_narsil.asua.org.pl)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 00:17:01 MET DST

On Sun, 29 Jul 2001 20:17:49 +0200 (MET DST), Przemyslaw Dobrowolski wrote:

>"Z ej baletnicy przeszkadza r bek u sp˘dnicy" Patrz wcze niejszy m˘j post.
 Twoj wczesniejszy post, prawde mowiac, nie da nic. bo nie w tym problem.
problem byl w tym ze cmd, ktorym trzeba instalowac w ogole nie wywoluje
service.exe i dlatego dziala.
 a to co ja napisalem bylo spowodowane tym ze myslalem ze problem jest zwiazany
z nowsza wersja systemu, ale tak nie jest. to po prostu nie dziala:>
 a poza tym to unlock NIE jest programem dostarczanym i moge go nie miec, a takze
jest napisany w oparciu o funkcje _nieudokumentowane_ wiec formalnie by go nie bylo.
wiec jak z punktu widzenia ibma mozna to obejsc?! wiec dalej uwazam ze to skandal:>

Piotr Grzybowski <merlin_at_asua.org.pl>
Asu'a http://www.asua.org.pl