Re: Odtwarza AVI

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 12:55:39 MET DST

On Mon, 23 Jul 2001, Jan Gromadzki wrote:

> on Sob 21. Lipiec 2001 14:56, you wrote
> Mi się nie udało - WarpMedia się wywala po wydaniu polecenia odtwarzania i
> tyle. Nie wiem co mu nie pasuje.
Witam :-)
        Może nie wszystko zainstalowałeś. Na początku też miałem
podstawową wersję WarpMedia i nic z tego nie było. Dopiero po
doinstalowaniu "uaktualnienia", biblioteki Divx i przyspieszacza do DIVE
zaczeło działać, Prócz AVików. Te avi to się odtwarzają z obrazem jak
powyżej i z normalnym dźwiękiem.

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|+ +Andrzej Pięta+ +ap_at_koszalin.tpsa.pl ap_at_koszalin.tpnet.pl+ +|
|* * * * Departament, Ośrodek Informatyki w Szczecinie * * * * *|
|--------Obszar Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|