Re: Nowa stronka m.in. o Warpie

Autor: Rafał Zawiślak (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 14:23:19 MET DST

Odpowiadając hurtowo:

Grzegorz Szyszlo napisał:

> wystarczy jedna. bezramkowa :)

Zastanowię się nad tym ale to za jakiś czas...

> czemu zaraz o zgrozo. majkrofon wlozyl duzo forsy w produkcje explorer 5
> (ostatnia chyba 5.5). efektem tego jest bardziej poprawna interpretacja
> html i css2 w stosunku do innych przegladarek. niestety activex
> psuje wszystko, ale zawsze mozna wylaczyc :)

Swoj ą drogą dziwne że pod Linuksową Mozillą wygląda ładnie a pod
warpową działa tylko częściowo. Może to wina mojej wersji Mozilli?

================
Wojciech Gazda napisał:

> Ja mam tylko jedna "inkwizytorska" uwage, a mianowicie aby linki byly
> podkreslane... W kazdym razie aby proces maskowania linkow nie posuwal
> sie dalej - na niektorych stronach trzeba sie bawic w sapera klikajac po
> calym ekranie w poszukiwaniu linkow...

Na pewno nie posunie się dalej.

> PS. Mam w systemie ustawiona czcionke 120dpi i prawie wszystko sie
> zawija.

A fakt... Tego to nie wiem jak rozwiązać...

Dziękuję wszystkim za reakcję.

--
zdrówko
OS/2 i takie tam - http://strony.wp.pl/wp/sysopy/